GSI Helmholco sunkiųjų jonų tyrimų centras, įsikūręs Vokietijoje, siūlo atlikti Erasmus+ praktiką Vilniaus universiteto studentams.
Galimos įvairios profesinės praktikos temos: biofizika, medžiagų tyrimas (įskaitant NANO), didelio našumo skaičiavimas, spindulinė terapija ir apsauga, greitintuvo technologija, superlaidūs magnetai, atominė fizika, plazmos fizika, branduolinė fizika ir chemija.
Aplinkos ministerija (toliau – ministerija) ieško turinčių ambicijų, energijos, originalių idėjų, kurios Lietuvai padėtų tapti dar žalesne, švaresne, gyvybingesne, remiančių ar dalyvaujančių aplinkosauginėse iniciatyvose, kūrybingų studentų, pageidaujančių atlikti praktiką ministerijoje.
Skaityti daugiau...
Jeigu esi atsakinga(s), organizuota(s), kūrybinga(s), sugebi rašyti tekstus ir rengti pranešimus bei norėtum prisijungti prie CHGF komandos viešinant fakulteto studijų programas ir mokslo pasiekimus, organizuojant mokslo populiarinimo veiklas ir užsiimti kita viešinimo ir komunikacijos veikla, iki balandžio 8 d. el. paštu siųsk savo gyvenimo aprašymą.
Laukiami ir Chemijos ir geomokslų fakulteto studentų CV. Darbas gali būti derinamas su studijomis!
2021 m. kovo 27 d. 11 val. Vilniaus universitete nuotoliniu būdu vyks XX-asis Nacionalinis mokinių Česlovo Kudabos geografijos konkursas. Jame dalyvauti užsiregistravo 1216 mokinių iš 331 mokyklos.
Paskutinę sausio savaitę į mokyklos suolus sugrįžo mokiniai, neturintys sąlygų mokytis namuose arba patiriantys mokymosi sunkumų. Siekdamos, kad būtų užtikrintas sklandus mokymosi procesas ir mokiniams būtų suteikta visapusiška pagalba, nevyriausybinės organizacijos pradeda iniciatyvą „Padėsiu mokyti(s)“.
Nacionalinio NVO švietimo tinklo vadovė Judita Akromienė išskiria kelias priežastis, kodėl šiuo metu moksleiviams ypatingai reikia pagalbos: „Kai kuriems mokiniams mokantis nuotoliniu būdu sunkiau susikaupti ir dirbti savarankiškai, dalyvauti pamokose ir atlikti mokytojų skiriamas užduotis, ruošti namų darbus. Taip yra dėl įvairių priežasčių – vieniems reikia papildomai paaiškinti, kitiems išseko motyvacija, treti stokoja IT įgūdžių jungiantis prie įvairių mokymosi platformų. Labai svarbus šiame procese yra ir tarpasmeninių santykių, tiesioginio bendravimo praradimas, kuris neigiamai veikia emocinę moksleivių būseną, jų motyvaciją mokytis.“
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos