Nuo 2023 m. sausio 1 d. visos su Vilniaus universitetu, kaip darbdaviu, sudaromos darbo sutartys ir kiti su darbo santykiais susiję susitarimai pasirašomi tik elektronine forma, kvalifikuotu elektroniniu parašu Vilniaus universiteto dokumentų valdymo sistemos „Avilys” priemonėmis.

Universiteto darbuotojai/-os gali rinktis sau tinkamiausią kvalifikuoto elektroninio parašo formą – „Smart-ID“, mobilųjį parašą, elektroninį parašą asmens tapatybės kortelėje arba USB laikmenoje. Daugiau informacijos apie galimybes naudotis elektroniniu parašu rasite čia.  

Kviečiame fakulteto darbuotojus/-as, kurie dar nesinaudoja kvalifikuotu elektroniniu parašu, pasirūpinti juo ir laiku pasirašyti pateikiamus dokumentus.

Prašymo dėl atostogų/komandiruotės pildymas: 

  • Laukelyje „Dokumentą parengė“ nurodykite asmenį, prašantį atostogų ar ketinantį vykti į komandiruotę.
  • Jei prašymą pildote savo vardu, palikite įvestą savo vardą ir pavardę. Jei prašymą pildote už kitą asmenį, iš lauko „Dokumentą parengė“ panaikinkite savo vardą ir pavardę paspaudę „X“ ir įveskite asmens, už kurį pildote prašymą, vardą ir pavardę.
  • Užpildę visus prašymo laukus spauskite „Išsaugoti“ ir nurodykite vizuojančiuosius  („Derinimas“ -> „Nurodyti vizuojančiuosius“). Atsidariusioje kortelėje vizuojančiųjų laukelyje šalia automatiškai įvestų vizuojančiųjų nurodykite ir išsaugokite šiuos vizuojančiuosius:

          – tiesioginis vadovas (t.y. instituto direktorius  ir/ar prodekanas);
          – jei prašymą pildote iš projekto, tuomet papildomai nurodykite vizuojančiais projekto vadovą ir finansininką.
         Derinimo procese, dekano pavardė automatiškai matysis prie tvirtinančiojo laukelio.
         Taip pat nurodykite pasirašantįjį („Derinimas“ -> „Nurodyti pasirašančiuosius“). Prašymą pasirašo prašantis atostogų ar ketinantis vykti į komandiruotę asmuo.

  • Jei pildote prašymą savo vardu, pasirašančiuoju nurodykite savo vardą ir pavardę. Jei pildote prašymą už kitą asmenį, nurodykite jį pasirašančiuoju.
  • Jei asmuo, už kurį pildomas prašymas, neturi galimybės pasirašyti DVS „Avilys“ priemonėmis, prašymą gali pasirašyti tas asmuo, kuris užpildė prašymą. Tokiu atveju dar prieš perduodami prašymo projektą vizuoti atspausdinkite išsaugotą užpildytą prašymo kortelę, pateikite pasirašyti darbuotojui ir DVS „Avilys“ prisekite skenuotą dokumentą su originaliu darbuotojo parašu („Tvarkyti“ ->„Redaguoti“).  
  • Jeigu į komandiruotę  važiuoja doktorantas -  jam apmokama iš mobilumo lėšų ir įsakymas yra iš doktorantūros skyriaus (pildomas popierinis prašymo variantas). 
    Tačiau, jeigu doktorantas įdarbintas VU - jam privalu parašyti prašymą komandiruotei kaip darbuotojui ir nurodyti: iš kokių lėšų mokėti dienpinigius, pažymėti, kad kitos išlaidos apmokamos iš doktorantūros mobilumo lėšų, nurodyti įsakymo Nr. D-...

Prašymo dėl atostogų/komandiruotės pakeitimas ar atšaukimas:

  • Jei prašymas dar neužregistruotas ir norima pakeisti prašymo informaciją, dokumento projekto kortelę galima redaguoti („Tvarkyti“ ->„Redaguoti“) ir siųsti iš naujo vizuoti / pasirašyti / tvirtinti („Pažymėti parengtu“). 
  • Jei prašymas dar neužregistruotas ir norima atšaukti prašymą, naikinkite dokumento projekto kortelę („Tvarkyti“ ->„Naikinti“).
  • Jei prašymas užregistruotas, pildykite naują prašymą dėl atostogų ar komandiruotės pakeitimo / atšaukimo („Projektai“ ->„Naujas vidaus dok. projektas“ ->„Prašymas dėl atostogų / Prašymas dėl komandiruotės“), antraštę papildykite žodžiu „pakeitimo / atšaukimo“ (pvz.: „Prašymas dėl komandiruotės pakeitimo“, „Prašymas dėl atostogų atšaukimo“). Užpildytą prašymą susiekite su keičiamu ar atšaukiamu prašymu (rinkitės „Tvarkyti“ -> „Susieti dokumentus“, pasirinkite „Vidaus dokumentai“ ir atlikę paiešką susiekite su keičiamu / atšaukiamu prašymu).

Pastaba

  • Kilus klausimams dėl atostogų ar komandiruočių suteikimo tvarkos kreipkitės į Jūsų padalinį kuruojančią personalo specialistę Vitaliją Povilaitienę tel. (8 5) 268 7167 arba el. paštu arba į CHGF administravimo vadovę Virginiją Džiovalienę tel. (8 5) 219 3103 arba el. paštu .

Informaciją apie tai, kaip parengti „Avilyje“ prašymą arba kitą dokumentą rasite VU intranete

Jeigu iškyla klausimai susiję su darbo užmokesčiu, kreipkitės į vyr. buhalterę Daivą Antanavičienę tel. (8 5) 236 6083  arba el. paštu

 

DVS „Avilys“ naudojimo klausimais konsultuoja:

Gendvilė Švagerė, tel. (8 5) 268 7075, el. p. 

Žydrūnė Saulevičiūtė, tel. (85) 2193006, el. p.

 

Jeigu kyla klausimų dėl prisijungimo prie E. tapatybių sistemos arba iškyla problemų naudojantis elektroniniu VU paštu, prašom kreiptis  adresu

 

VU IT paslaugos

Šias paslaugas, teikia VU Informacinių technologijų ir paslaugų centras (VU ITPC):

  • telefonijos;
  • prieigos prie VU informacinių sistemų, VU SSO;
  • elektroninio pašto;
  • elektroninio pašto konferencijų;
  • tinklalapių, jų prieglobos ir kt. paslaugas.

Daugiau informacijos apie VU ITPC teikiamas paslaugas rasite šiuo adresu    https://www.vu.lt/it/.

Dokumentų  formas  IT paslaugoms  rasite čia:  https://intranet.vu.lt/struktura/kancleris/informaciniu-technologiju-paslaugu-centras#dokumentu-formos  

 

Išrinkti nauji Vilniaus universiteto senato nariai. Daugiau informacijos rasite čia:

https://www.vu.lt/apiemus/struktura/senatas/rinkimai-i-vu-senata-2022v/senato-rinkimu-rezultatai

 

 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos